Stiri externe

Francezii critică dur serialul Emily in Paris, de la Netflix

Scris de Ana Kozma

Emily in Paris este fără doar și poate cel mai urmărit serial de pe Netflix la momentul actual. Este însă dur criticat, în special de către francezi, pentru clișeele depășite prezentate în serial, jocul slab al actorilor și scenariul pueril.

Serialul Emily in Paris este cel mai urmărit pe Netflix la momentul actual. Mulți dintre cei care l-au urmărit au fost mânați în acest demers de curiozitate. Asta pentru că show-ul este produs de Darren Star, cel care a produs și serialele Sex and the City și BH 90210. După vizionare însă, nu sunt deloc puțini aceia ce critică jocul foarte slab al actorilor, dar și scenariul pueril.

Mai mult decât atât, in serialul Emily in Paris sunt expuse foarte multe clișee. Clișee legate de Paris ori de relația dintre francezi și americani. Asta a stârnit critici dure, în special în rândul francezilor. Povestea este una clasică. O fată din America se mută la Paris și se „îmbată” cu parfumul orașului. Parizienii însă nu sunt de acord cu clișeul cum că orașul lor este epicentrul romantismului.

„Între beretă, rochii de cocktail și străzile impecabile, parizienilor le-a fost greu să-și recunoască viața de zi cu zi”, scrie postul francez de radio RTL.

„Clișeele sunt atât de multe și atât de concentrate încât se îngrămădesc ca o colecție de mici povești care devin comice în exagerarea lor”, este de părere Philippe Thureau-Dangin, proprietarul și directorul Exils, o mică firmă franceză de editare a cărților. „Poate că creatorii serialului încearcă să-l imite pe Molière. Molière a exagerat și a creat situații imposibile pentru efectul comic.”

Un alt lucru intens criticat: filmarea în care un model traversează goală podul Alexandre II

„Este o parodie a nudității pe care au folosit-o în publicitate acum 20 sau 30 de ani!” a spus Léo Bigiaoui, un videograf de 29 de ani.

O moldoveancă apare în serialul Emily in Paris, de pe Netflix. De ce îi este rușine!