Connect with us

ADPM Travel

Catalin Botezatu, vacanta de lux in Turcia inainte de Pasti! Sejurul de care nu a stiut nimeni!

Catalin Botezatu a petrecut vacanta de Pasti in avans printr-un mini sejur in Belek, Turcia. Renumitul designer si-a alocat cinci zile de relaxare in doua din cele mai frumoase resorturi, Cornelia Diamond si Gloria Serenity, acolo unde isi petrec vacantele vedete internationale, oameni de afaceri, sportivi, chiar si presedinti de stat.

Publicat

pe

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Decizia lui Catalin Botezatu de a petrece sarbatorile pascale in avans se datoreaza faptului ca, incepand din aceasta saptamana, designerul are agenda plina de filmari si de prezentari de moda, fiind astfel, singura ocazie de a se relaxa si a-si reincarca bateriile.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Catalin Botezatu s-a cazat, prin Mr. Peter, la Cornelia Diamond, intr-o vila cu doua etaje, cu piscina interioara si exterioara proprie, living, doua dormitoare, o bucatarie si o vedere superba spre Marea Mediterana. Este una din vilele exclusiviste ale resortului, o noapte de cazare aici ajungand chiar si la 4000 de euro, spre deosebire de camerele standard care, in regim de ultra all inclusive, costa 450 de euro pe noapte.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dupa doua nopti petrecute aici, designerul s-a cazat la Gloria Serenity Resort, intr-o vila superba cu acces direct la o piscina lunga de 500 de metri, cu living, doua dormitoare, doua bai si o bucatarie, pretul de cazare pentru o noapte fiind de 1500 de euro.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In relaxanta vacanta, Catalin Botezatu a jucat golf pe unul din cele mai vaste terenuri de acest tip din lume, unde au ajuns in trecut si celebritati precum David Beckham, Tiger Woods, sau romani precum Dinu Pescariu, Viorel Catarama, Ilie Nastase, Ion Tiriac.

„Verde cat cuprinzi cu ochii. A fost superb! Golful este sportul pe care imi doresc sa il invat cat se poate de bine, mai ales ca am prieteni care participa la astfel de competitii. Mr. Peter mi-a recomandat unul din cei mai buni antrenori. Am avut vreme superba. Rar ploua in acea regiune. M-am plimbat pe plaja, prin gradinile cu iasomie, am mancat sanatos, am facut sport, am alergat pe plaja trei kilometri in fiecare dimineata, m-am relaxat in jacuzzi in aer liber pe poienita din fata vilei. Spa-urile lor semanau cu cele din Bali, am mers la sauna umeda si uscata, am facut Thalassoterapie. Mi-am incarcat bateriile”, declara designerul.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Catalin Botezatu a participat, la Belek, in premiera, la o nunta indiana. Mirii si cei peste 150 de invitati au ales Gloria Serenity din Turcia pentru a petrece trei zile si trei nopti intr-un cadru de poveste. Parintii mirilor le-au platit biletele de avion, cazarea, masa, pentru a petrece asa cum nu au mai facut-o pana atunci.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

„In India, nunta este cel mai important eveniment din viata fiecaruia si, oricat de saraci ar fi, parintii mirilor strang bani din timp si fac sacrificii enorme pentru a putea organiza evenimentul pentru copiii lor. In Belek, a fost insa vorba de nunta unor familii instarite. Au inchiriat un amfiteatru pe scena caruia au dansat membrii familiilor, prietenii. Fiecare a pregatit un dans special cu care au evoluat in fata invitatilor. Pregatesc o colectie inspirata de India si am intrat in vorba cu cateva dintre invitatele imbracate in straie traditionale. Mi-au facut apoi cunostinta cu mirii si cu parintii lor. Au insistat sa ma invite la nunta. Mi-au spus ca este o onoare sa le fiu alaturi. M-am simtit stingherit la inceput pentru ca nu am mai trait asa ceva. Am asistat la o desfasurare de forte impresionanta, am urmarit show-uri de dans ca la Bollywood. Am fost luat cu totul pe nepregatite, nici nu aveam costum elegant la mine in bagaje. Dar nu asta a contat. Am realizat cat de mult pret pun ei pe respect, pe sinceritate, simplitate, pe recunostinta”, declara Catalin Botezatu.

Cele doua resorturi din Belek, Cornelia Diamond si Gloria Serenity, operate de Mr. Peter, sunt unele din cele mai frumoase si mai ofertante din Europa, cu un sistem ultra all inclusive, constrite ca mici orasele de vile si piscine interminabile, paduri de palmieri, iasomie, portocali, pini si terenuri imense de golf.

„Hotelurile turcesti sunt fabuloase. Prietenul meu, Mr. Peter, mi-a rezervat prin agentia lui sejurul la doua resorturi speciale, dedicate celor care isi doresc mai mult decat o vacanta ultra all inclusive. A fost o experienta completa, a simturilor, o experienta gastronomica rafinata, cum numai la Paris, New York sau Singapore am mai intalnit. Am jucat golf, am inotat intr-o piscina cu apa minerale si am degustat vinuri turcesti vechi de 30 de ani. A fost una din cele mai frumoase si mai atipice vacante pe care am petrecut-o pana acum in Turcia”, adauga designerul.